Manager administration & billing (m/v)

Afdeling: Werkervaring: Ervaring: Referentie: Zaventem
CUSTOMER RELATIONSHIP MANAGEMENT Minstens 5 jaar Bachelor of equivalent (>= 3 jaar) BNP019824 Vaste aanstelling

Als manager administration & billing ben je actief binnen Global Operations & Insurance en rapporteer je rechtstreeks aan de director global operations & insurance.

Administration & Billing biedt ondersteuning aan verschillende afdelingen binnen Global Operations & Insurance in de algemene administratie en facturatie. Dit gaat onder andere over het verwerken van facturen van leveranciers en doorbelastingen naar klanten, het opvolgen van vervangwagens, het beheer van de poolwagens, het beheer van de bekeuringen, het beheer van leveranciersdata in Dynamos, beheer inschrijvingsbewijzen, …  

Als manager zijn jouw belangrijkste taken en verantwoordelijkheden:

  • Het leiden van het Administation & Billing team. Je staat in voor de aanwerving van nieuwe medewerkers, het motiveren van de medewerkers in hun dagdagelijkse taken, alsook de begeleiding van medewerkers tijdens evaluatie- en evolutiegesprekken.
  • Verantwoordelijk voor de realisatie van de KPI's en andere doelstellingen van jouw afdeling.
  • De implementatie en opvolging van het target operating model (TOM).
  • Instaan voor de optimalisatie en mogelijke automatisatie van de interne processen en tools op het gebied van kwaliteit, efficiëntie en klantenservice.
  • Je werkt nauw samen met de andere afdelingen binnen Arval, maar ook met de collega’s van Arval Group.

 

Wie ben je?

  • Je hebt het denk- en werkniveau van een Master.
  • Je hebt minimum 3 jaar ervaring als leidinggevende, bij voorkeur in de automotive sector/operationele autoleasing.
  • Je hebt een lead-by-example attitude.
  • We geloven in ons menselijk kapitaal en verwachten dus een grote interesse in de mens en een gedreven people manager.
  • Je bent in staat tot een transversale samenwerking met stakeholders in en buiten het bedrijf om een diepgaande kennis te verwerven van de business.
  • Je hebt een goede kennis van de interne en externe processen of je bent in staat deze te verwerven. Je bent proces-, oplossings- en klantgericht.
  • Je hebt oog voor efficiëntie en bent in staat proactief met eigen input en suggesties voor verbeteringen te komen.
  • Je bent besluitvaardig en bekwaam om zaken in beweging te zetten.
  • Je bent stressbestendig en kan je makkelijk aanpassen aan veranderende omstandigheden.
  • Je hebt een uitstekende beheersing van de Nederlandse, Franse en Engelse taal.